درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم!
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی پورتو و میلان در لیگ قهرمانان اروپا| طارمی قاتل روسونری؟

  • کد خبر: ۸۶۴۳۶
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
تاریخ و ساعت بازی پورتو و میلان در لیگ قهرمانان اروپا| طارمی قاتل روسونری؟
امشب در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال پورتوی پرتغال با مهدی طارمی باید به مصاف آث میلان برود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا وارد فاز حساس و جذاب خود شده‌است. تیم‌هایی که خواهان صعود به مرحله بعدی هستند حالا نباید امتیاز از دست بدهند و در بعضی از گروه‌ها کار گره خورده‌است.

در گروه پورتو، آث میلان، لیورپول و اتلتیکومادرید شاهد اوج هیجان هستیم. لیورپول که با ۳ برد متوالی تقریبا صعودش را قطعی کرده امشب باید به مصاف اتلتیکومادریدی برود که در بازی قبلی هم موفق شد شکستش دهد تا شاید گوشه‌ای از شب تلخ ۲ فصل قبل را از خاطر هوادارانش پاک کند. شبی که آدریان، گلر ضعیف لیورپول باعث شد تا اتلتیکومادرید در آخرین جدال پیش از کرونایی لیگ قهرمانان اروپا راهی مرحله بعد شود.

حالا در ادامه این رقابت‌ها لیورپول ۹ امتیازی امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در آنفیلد و با قضاوت دیوید مایکل رودرروی شاگردان سیمئونه قرار می‌گیرد.

اما در حساس‌ترین بازی برای علاقه‌مندان ایرانی، همه نگاه‌ها به مهدی طارمی و پورتوست. شاگردان کنسیسائو روی پاس گل طارمی و ضربه نهایی دیاز موفق شدند آث میلان را با یک گل مغلوب کنند تا امید‌های تیم پرتغالی برای صعود از مرحله گروهی زنده بماند.

حالا پورتو هم مثل اتلتیکومادرید ۴ امتیازی است و می‌خواهد امشب از ساعت ۲۱:۱۵ در جوزپه مه‌آتزای میلان رودرروی آث میلان قرار گیرد.

فوتبالدوستان ایرانی امیدوارند پس از گلزنی شب گذشته سردار آزمون به یوونتوس، حالا شاهد درخشش مهدی طارمی در برابر آث میلان باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->